vrijdag 18 januari 2013

stilte op mijn blog

Na lange tijd van stilte op mijn blog nu weer wat actie (werdt tijd) vind ik zelf.
Maar door allerlei andere ook leuke omstandigheden is er even niet van gekomen om wat op mijn blog te plaatsen.
Dat wil niet zeggen dat ik heb stil gezeten maar ja hoe gaat dat, het is allemaal maar even werk maar alles werkjes bij elkaar kom je nog weleens tijd tekort.
Daarom toch maar een goed voornemen voor mezelf gedaan, regelmatig wat publiceren en ook mij laten inspireren door anderen, want o wat zijn er veel leuke en creatieve bloggers zeg, altijd heel leuk om te volgen  maar nu genoeg gekletst.
Voor ons 5e kleinkind heb ik dit lakentje geborduurd, er zou nog een bandje of randje langs kunnen maar onze dochter houd van wat minder frutsels dan haar moeder(ha ha) vandaar dit resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen